Bra dag....

...varit på stan o skaffat mig en ny jacka....vilket var på tiden. Ska göra mig iordning nu o slå in presenter sen iväg o fira Maria som fyllde år igår....skoj!

Imorgon blir det julbord :)*mums*


En sådan jacka köpte jag fast röd och utan bröstfickor.....fin fin....



På måndag kommer målarna hit kl. 7 och ska tapetsera om i sovrummet.....bättre sent än aldrig.....var ju bara4 månader sen ja var tvungen att välja tapeter....o de var väldigt viktigt att jag gjorde det i augusti.... men nu kommer dom iaf. på min lediga dag...bara att stiga upp kl 6 o flytta på möblerna så de kan måla....suck....får befinna mig på jobbet till de är klart då. Sen kan man iaf börja göra iordning....äntligen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0