söndag...

äntligen söndag...denna helg känns det väldigt bra....det betyder att det är sista dagen den här helgen som jag ska slita på jobbet.:) det har verkligen varit fullt ös både fredag, lördag....lagom fräsch man känner sig efter ett par timmar då hela kroppen är klibbig....för det är ju såå j-la varmt......huh. När man väl tänker sig att man ska öppna dörrar lr fönster för att få in en liten gnutta med luft så är det någon som säger att det blåser.....gaaaaahh....man själv som springer runt hela dagarna svettas ju ihjäl.....jaja.. bara o ta tjuren i hornen och gå iväg o jobba sista dagen nu då....sen ledig två dagar vad jag vet nu.


Igår blev det en sväng upp på stan och träffa soffipropp....tog några öl på lite pubar....allvarligare än så blev det inte.
fick ett sms av en gammal jobbarkompis nu på morgonen som tydligen hoppades på att jag var jävligt bakis( för att han själv är sååå ölsugen så han inte vet vart han ska ta vägen och lönen kommer imorgon..haha=) ) men haha för han ...är inte ett dugg bakis:)
 
Nu måste jag gå och göra mig iordning....börjar ju jobba om en timme,

hejsvejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0