lider av tristess........

uttråkad så de heter duga.....

igår blev det en sväng till strömpis uteservering....nice...bra väder o kall öl...underbart:D
Blev en sväng in på strömpis med...sjöng lite allsång ihop med alla andra 30 + som var där....haha...men de va skoj!:)

Idag har jag försökt fördriva tiden med lite allt möjligt...bla. en fika nu på kvällen....men till våran förfäran så stängde stället 20:00 istället för 22...suck...därför blev inte denna kväll som jag tänkt.....men men....

Försöker hitta något att se på tv...men som vanligt går de bara en massa skit....vart är allt bra som de sände förrut...'? inte ens helgerna är speciella längre ju....

men men...jaja...hmm...är konstant gotte sugen när jag är rastlös....haha inte bra.....kanske ska sova?! borde ju gå eftersom jag var vaken redan halv tio imorse......mkt tidigt för mig...:)

natti natt!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0