Dagen med stort M....

Idag har det varit fullt ös från morgon till kväll. Vaknade gick upp gjorde mig iordning för den stora mathandlingen....
Drog iväg till willys handlade så vagnen blev halvfull som alltid...ojoj. får som vanligt kämpa o slite för att få dessa tunga matkassar i o ur bilen...så klen som jag ändå är trots träning.

Efter detta "gympass" som det ändå känns som så blev det mat på Max...det var jag värd...sen en kaffe innan hemgång.

När jag väl var hemma och hade fått in allt i kyl o frys så bar det av till stan för att kolla kläder till MK. Med hem följde en kjol, kavaj och ett par skor....blev superbilligt med allt*nöjd*
påvägen hem blev det lite godis på lövstahallen utifall man kanske blir sugen...men istället för att ligga i soffan o äta godis sprang jag ner i tvättstugan o började tvätta o sen tog jag cykeln till gymmet....känner mig liite för överabitiös....men men :) Nu har jag ätit diskat och fortsatt med tvätten...tror inte jag gör mer idag...god natt!!


Kommentarer
Postat av: Eva

ojoj var fick du all energi i från :) i bland kommer den då är det bäst att ta den till vara eller hur :)

2009-08-02 @ 09:31:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0